Service Management Center

Het Service Management Center van Telindus is onderdeel van Technical Operations. Deze discipline is er op ingericht om incidenten te detecteren en op te lossen binnen de overeengekomen SLA. Dit team van hoog gecertificeerde IT’ers is vanuit de eigen discipline verantwoordelijk voor Event Monitoring en Incident Management. Als er sprake is van een incident, zijn onze skilled engineers uw eerste aanspreekpunt. Elke engineer beschikt over brede basiskennis en focust zich op een eigen kennisdomein, zoals storage, compute of networking. Zo bent u verzekerd van de beste dienstverlening en garanderen wij u altijd een specialist op het gevraagde kennisdomein.

Meetbare prestaties met Service Manager
Waar het SMC operationeel verantwoordelijk is voor het snel herstel en proactief beheer, kunt u voor het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening en nog meer persoonlijke aandacht ook kiezen voor de Service Manager. Zijn op dit moment de prestaties van uw externe dienstverlener voor uw IT-omgeving meetbaar? Worden nu de intern en extern vastgelegde afspraken gecontroleerd? En zijn dit wel de juiste afspraken? Telindus spreekt een SLA af om de gemaakte afspraken te borgen, een meetpunt te hebben waaraan we de dienstverlening kunnen ijken en, indien nodig, kunnen verbeteren om bij te dragen aan een voor u optimale ICT-omgeving.

Wat betekent dat voor u?
> De te leveren diensten worden helder gedefinieerd.
> Beter inzicht in en beheersing van de verwachtingen.
> Prestaties worden meetbaar en inzichtelijk gemaakt.
> U als afnemer hoeft zich minder inhoudelijk met de ICT-dienstverlening bezig te houden, terwijl u wel grip houdt op het proces

Een speciaal aangestelde Service Manager is uw tactisch en operationeel aanspreekpunt voor de kwaliteit van de dienstverlening, uw operationele rapportages, de trendanalyses, advies en Continual Service Improvement (CSI). Het doel van CSI is het continu in lijn brengen van de IT-services met de veranderende behoeften van u als klant en het constant doorvoeren van verbeteringen aan de IT-services. CSI concentreert zich hierbij op het efficiënter en effectiever uitvoeren van de processen en kosten efficiënter werken.

Telindus voert de ITIL-processen op een hoog ‘maturity’ niveau uit, waarbij de dienst Service Manager onder meer periodiek rapporteert over de gemeten prestaties. De betreffende Service Manager neemt op afgesproken momenten de gehele performance met u door en vertegenwoordigt uw belangen. Het continu van elkaar leren staat hierbij centraal. Zo houdt Telindus niet alleen uw IT-omgeving draaiend, maar ook het management tevreden.

Samengevat zijn de voordelen van de Telindus supportorganisatie:

> Direct een eigen tweede- of derdelijns engineer aan de telefoon op het hoogste niveau, zoals Cisco CCIE, Juniper JNCIE, NetApp NCIE, EMC Technical Architect en Ciena Carrier Professional Level.
> Erkend door leveranciers met de hoogste certificeringen op het gebied van networking en storage.
> Een op ITIL gebaseerde inrichting en aanpak van Event Management, Incident Management, Problem Management, Change Management, Continual Service Improvement en Service Manager.
> 24×7 beschikbaar Service Management Center en on-site support.
> Uitgebreide testfaciliteiten, tevens in overleg beschikbaar voor onze klanten.
> Klanttevredenheidsonderzoek toont aan dat klanten met een toegewezen Service Manager over de hele linie nog tevredener zijn dan klanten zonder Service Manager.
> De technische kennis van Telindus wordt door klanten gewaardeerd met een 8.2.

Maak een afspraak met één van onze servicesspecialisten
Nieuwsgierig geworden naar wat de serviceorganisatie van Telindus voor u kunt betekenen? Wij ondersteunen u graag met het uitvoeren van dagelijkse beheertaken of andere technische vraagstukken. U kunt een afspraak maken onze servicesspecialist.

 

Robert Matla

Meer weten?

Neem contact op met onze Service Management Specialist Robert Matla.