Een altijd draaiende IT-omgeving en diensten die aansluiten op uw organisatie

IT-infrastructuren worden steeds complexer. Daarnaast is de druk om aan de continu veranderende eisen van de business te voldoen erg groot. Inzicht in kosten, kwaliteit van service en vooral snelheid in innovatie zijn van belang. Outsourcing van beheertaken lijkt dan een voor de hand liggende oplossing. Bij Telindus zien we dat anders. Telindus verkiest samenwerken boven outsourcing

Het gaat om het optimale samenspel tussen uw IT-team en de Telindus-specialisten op het gebied van Access, Connectivity en Datacenter. Aansluiting op uw organisatie en goede communicatie zijn de voorwaarden om samen met u een geolied systeem te vormen. Een systeem dat u op ieder moment precies biedt wat uw business nodig heeft.

De mogelijkheid om snel en flexibel te kunnen schakelen is een vereiste voor goed IT-beheer. Vragen waarin veel organisaties zich herkennen zijn: Is er voldoende specifieke kennis aanwezig binnen de eigen beheerorganisatie? Is proactief beheer in de praktijk niet vooral brandjes blussen? Is er wel voldoende tijd voor focus op de core business? Is de IT-infrastructuur stabiel genoeg voor innovatie? Allemaal uitdagingen waar Telindus samen met u de schouders onder kan zetten met Managed Services.

Telindus managed services
Collaboration gears
Managed Services wordt aangeboden op verschillende niveaus, genaamd de ‘Collaboration gears’, zodat er gezamenlijk passend geschakeld wordt

First gear: Onderhoud en support
Telindus biedt met First gear een onderhoudsdienst die maximaal beschikbaar en optimaal betrouwbaar is, voor een concurrerende prijs. Een eerste versnelling die ervoor zorgt dat uw IT-infrastructuur naadloos aansluit bij uw organisatie en de beschikbaarheid verhoogt.

Second gear: Monitoring
Eventuele verstoringen worden in deze Second gear vooraf gesignaleerd en voorkomen. Met het hoge kwaliteitsniveau van deze tweede versnelling is de continuïteit van de IT-omgeving gewaarborgd.

Third gear: Technisch beheer
Opschakelen naar de Third gear houdt in dat Telindus-specialisten uw IT-team volledig ondersteunen bij wijzigingen-, capaciteits-, versie- en patchbeheer. Technisch beheer biedt exact die taken die nodig zijn voor het gezond houden van uw IT-infrastructuur.

Top gear: Operationeel beheer
De Top gear creëert de optimale synergie tussen uw IT-team en de Telindus-professionals, zorgt daarmee voor topprestaties en ontlast uw beheerafdeling van operationele taken.

In welke versnelling uw organisatie ook opereert, Telindus biedt een soepele transitie en Service Level Management voor de borging van kwaliteit van de dienstverlening. Een speciaal aangestelde Service Level Manager is uw aanspreekpunt voor de kwaliteit van dienstverlening, uw operationele rapportages, trendanalyses en advies en voor ITIL® CSI (Continuous Service Improvement). Zo houdt Telindus niet alleen uw IT-omgeving draaiend, maar ook het management tevreden.

Robert Matla

Meer weten?

Neem contact op met onze Managed Services Specialist Robert Matla.